نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

نیلوفروعلیرضاجون

عاشقانه برای دخترم نیلوفر

1392/5/19 22:24
824 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلامی از جنس نیلوفر . سلامی با گلبرگای گل نیلوفر.

 


ای گل من ای گل من
ای دختر خوشگل من
عزیز ودردونه ی من
ای گل گلخونه ی من
تو دختر ناز منی
خوشگل وطناز منی
قربون خنده هات برم
تو پر پروازمنی
دل منو برده چشات
دلم اسیر خنده هات
عروسک قشنگ من
قربون اشک بی صدات

همه ی دنیا یه طرف
دختر نازم یه طرف

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

عاشقانه برای دخترم نیلوفر


  

 

 این لاالایی های خوشگل و ناز برای نی نی ها خوشگل و ناز تا مامانهای گل براشون بخونن چونکه هیچ چیزی تو دنیا بغیر از صدا و نفسهای مادران برای بچه ها آرامبخش نیست .

 

 

 

لالا  لالا   لا لا نی نی                                                                                                                             

که وقت خوابته حالا

ببین پلکهات چه سنگینه

بیادبالا  نمی تونه                                                                                                                               

خوابهای خوب و خوش دارن

میان از اون ور دنیا

خواباتو خوب تماشا کن

بگو فردا برای ما

 

لالا لالا گل عناب

شده مهتاب چراغ خواب

ماهی خوابیده توی آب

نیلوفر هم توی مرداب

نی نی کوچولوی ما هم

داره می خوابه توخونه

مامانش زیر نور ماه

براش لالایی می خونه

 

 

 

لالا لالا گل بادوم

لالا می گم بخواب آروم

اگه بالش برات سفته

بذار سر روی این زانوم

اگه جات سرده یا تنگه

به روی سینه ام جاهست

اگه من هم کم آوردم

دو تا دستهای بابا هست

 

پسندها (1)

نظرات (2)

نیلوفر(مامان نادیا و نلیا)
21 دی 90 12:07
سلام دخمل خیلی نازی دارین...خدا حفظش کنه ...من لینکتون کردم...به ما هم سر بزنین
بابای دوقلوها
5 بهمن 90 15:59
واییی خدای من. چه دخمل فرشته ای. خیلی نمکه. خدا حفظش کنه. چشم حسودش کور. مرسی که دوقلوها رو به نیلوفر لینک کردید. منم با افتخار نیلوفر رو لینک کردم. به امید دیدار مجدد