نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نیلوفروعلیرضاجون

سلامی از جنس نیلوفر

1391/11/23 21:28
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی از جنس نیلوفر . سلامی با گلبرگای گل نیلوفر.

 


ای گل من ای گل من
ای دختر خوشگل من
عزیز ودردونه ی من
ای گل گلخونه ی من
تو دختر ناز منی
خوشگل وطناز منی
قربون خنده هات برم
تو پر پروازمنی
دل منو برده چشات
دلم اسیر خنده هات
عروسک قشنگ من
قربون اشک بی صدات

همه ی دنیا یه طرف
دختر نازم یه طرف

           تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ضحا
9 بهمن 91 16:41
عيدتون مبارك.شاد باشيد
مامان فتانه
24 بهمن 91 19:55
سلام خانمی چه دخملی نازی دارین...پیش ما هم بیاین
مه سیما
31 اردیبهشت 92 9:42
شاد باشيد